کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم

برگزيده ها

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

مشاهده

کارگاه ایمنی در برابر زلزله

مشاهده

ایستگاه صلواتی برنامه بانوی آسمانی

مشاهده

بازدید از مرکز توانبخشی بقیه الله

مشاهده

اتوبوس سلامت در دانشگاه

مشاهده

انتخابات شورای مرکزی کانون هلال احمر دانشگاه قم

مشاهده

جلسه آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر

مشاهده

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

دوره فن ورزی داروخانه

حضور اعضای کانون دانشگاه قم در طرح رویش سبز هلال مهربانی...

ماهنامه ماه نو

نشریه ماه نو شماره 59

مشاهده
معرفي کتاب

کتاب اول کانون های دانشجویی

مشاهده
آخرين نظرات
مرورگر پيشنهادي

سامانه جامع عضويت سازمان جوانان هلال احمر

شبکه اجتماعي ماه نو

جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران

سازمان جوانان جمعيت هلال احمر

معاونت جوانان استان قم

مرکز آموزش مجازي سازمان جوانان هلال احمر

وب سايت سفر سالم

نظرات

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: سازمان جوانان قم با بهره گیری از پتانسیل خوب جوانان این شهر توانسته جزء سازمان های موفق و اثرگذار کشور باشد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر قبادی دانا در حاشیه بازدید از اجرای طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافرین در قم با اشاره به اینکه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی برای دومین سال در کشور در حال اجرا است، اظهار کرد: در این طرح ۲۰ هزار جوان داوطلب در یک هزار پایگاه ثابت و سیار در ایام نوروز به فعالیت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه شعار این طرح «بی گدار به جاده نزنیم ظریف برانیم» است، گفت: در پایگاه ها جوانان به صورت رودر رو آموزش های لازم در این خصوص را به مردم ارائه می دهند و برشورهای لازم را به آنان می دهند. سی دی صوتی آموزشی به عنوان رادیو ایمنی و سلامت سفر تولید شده با ۲۰ برنامه ۲۰ دقیقه ای که آموزش های لازم را برای انجام یک سفر سالم و امن ارائه می دهد.

رئیس سازمان جوانان کشور از تولید سی دی “دوستانه”  خبر داد و گفت: این سی دی برای آشنایی و ارائه نکات لازم در سفر و همچنین آشنایی با جمعیت هلال احمر و نهضت بین المللی صلیب سرخ در غالب داستان برای کودکان تهیه شده است. همچنین نقشه هر استان و بروشوری حاوی نکات ایمنی در اختیار عزیران قرار می گیرد.

دکتر قبادی دانا افزود: سایت سفر سالم رونمایی شده و اپلیکیشن موبایل آن نیز طراحی شده است که اطلاعات راجع به وضعیت ترافیک، آب و هوا و مناطق تاریخی و توریستی هر استان و اطلاعاتی درباره ایمنی و سلامت در سفر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

وی از برگزاری دومین جشنواره بشر دوستی فیلم و عکس در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این طرح جوانان و بزرگسالان می توانند با ارائه فیلم ها و عکسهای خود با موضوعات نیکو کاری، کمک به همنوع، صله رحم و حفاظت از محیط زیست در این جشنواره شرکت کنند.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سازمان جوانان استان قم از جمله سازمان های فعال و موفق در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل خوب جوانان این شهر فعالیت های آنان می تواند تاثیر گذار باشد و در حوزه هایی همچون آسیب های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و همچنین آموزش های لازم برای انجام یک زندگی سالم و سبک زندگی ایرانی اسلامی می توانند اثرگذار باشند که این استعداد در مجموعه جوانان قم وجود دارد.

  • دبیر کانون

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی