کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم

برگزيده ها

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

مشاهده

کارگاه ایمنی در برابر زلزله

مشاهده

ایستگاه صلواتی برنامه بانوی آسمانی

مشاهده

بازدید از مرکز توانبخشی بقیه الله

مشاهده

اتوبوس سلامت در دانشگاه

مشاهده

انتخابات شورای مرکزی کانون هلال احمر دانشگاه قم

مشاهده

جلسه آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر

مشاهده

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

دوره فن ورزی داروخانه

حضور اعضای کانون دانشگاه قم در طرح رویش سبز هلال مهربانی...

ماهنامه ماه نو

نشریه ماه نو شماره 59

مشاهده
معرفي کتاب

کتاب اول کانون های دانشجویی

مشاهده
آخرين نظرات
مرورگر پيشنهادي

سامانه جامع عضويت سازمان جوانان هلال احمر

شبکه اجتماعي ماه نو

جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران

سازمان جوانان جمعيت هلال احمر

معاونت جوانان استان قم

مرکز آموزش مجازي سازمان جوانان هلال احمر

وب سايت سفر سالم

نظرات

با توجه به راه اندازی سامانه جامع عضویت سازمان جوانان هلال احمر در سراسر کشور ، لازم است اعضای کانون در اسرع وقت در این سامانه ثبت نام و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با مراجعه به پرتال سامانه (اینجا) اقدام نمایند.

همچنین راهنمای ثبت نام از (اینجا) قابل دانلود می باشد.

  • دبیر کانون

نظرات (۷)

  • فاطمه محمدی
  • سلام میخام ثبت نام کنم شرایطش چیه 
    دوس دارم  یک امدادگر بشم 
    پاسخ:
    سلام میتوانید به آدرسی که نوشته شده مراجعه کنید.
    من میخوام در حوزه هلال احمر فعالیت داشته باشم چند بار فرم پر کردم اما جوابی نگرفتم در کلاسها هم شرکت کردم دانشجوی پرستاری هستم لطفا منو راهنمایی کنید
    پاسخ:
    با سلام
    شما می توانید با مراجعه به دفتر کانون هلال احمر دانشگاه اعلام همکاری نموده و فعالیت خود را آغاز کنید.
    سلام چطوری میتونم توی کلاس ها شرکت کنم
    پاسخ:
    شما می توانید با مراجعه به دفتر کانون هلال احمر دانشگاه از زمان برگزاری این دوره ها اطلاع پیدا کرده و در آن شرکت کنید و یا می توانید با مراجعه به اداره آموزش و عملیات جمعیت هلال احمر در دوره ها شرکت کنید.
    سلام وخسته نباشید.ازاینکه این امکان رابرای همه عموم گذاشتیدتابتوانندبه نوعی وبه نحواحسنت به هم میهن های خودکمک کنندبسیابسیاممنونم.
    سلام  
    من میخواستم ثبت نام کنم اما نمیتونم میتونید راهنماییم کنید 
    دوس دارم امداد گر بشم 
    پاسخ:
    شما می توانید با مراجعه به اداره آموزش و عملیات جمعیت هلال احمر دور های امداد و کمک های اولیه را بگذرانید.
  • علیرضا حسینی
  • سلام می خواستم شرایط  عضویت توی هلال احمر رو بدونم من دانشجوی روزنامه نگاری هستم و می خواستم بدونم چگونه میشود به این صورت که در شرایط خاص و نه همیشه بتونیم برلی کمک رسانی بیام ؟
    پاسخ:
    شما می توانید با گذارندن دوره های هلال احمر از جمله کمک های اولیه و امداد و نجات و... و هماهنگی با اداره عملیات جمعیت هلال احمر در شرایط خاص فعالیت داشته باشید.
  • امیرحسین بابائی
  • سلام چگونه عضو شوم؟
    پاسخ:
    شما می توانید با مراجعه به دفتر کانون هلال احمر دانشگاه فرم عضویت در کانون را پر کرده و در فعالیت های کانون شرکت داشته باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی