کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم

برگزيده ها

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

مشاهده

کارگاه ایمنی در برابر زلزله

مشاهده

ایستگاه صلواتی برنامه بانوی آسمانی

مشاهده

بازدید از مرکز توانبخشی بقیه الله

مشاهده

اتوبوس سلامت در دانشگاه

مشاهده

انتخابات شورای مرکزی کانون هلال احمر دانشگاه قم

مشاهده

جلسه آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر

مشاهده

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

دوره فن ورزی داروخانه

حضور اعضای کانون دانشگاه قم در طرح رویش سبز هلال مهربانی...

ماهنامه ماه نو

نشریه ماه نو شماره 59

مشاهده
معرفي کتاب

کتاب اول کانون های دانشجویی

مشاهده
آخرين نظرات
مرورگر پيشنهادي

سامانه جامع عضويت سازمان جوانان هلال احمر

شبکه اجتماعي ماه نو

جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران

سازمان جوانان جمعيت هلال احمر

معاونت جوانان استان قم

مرکز آموزش مجازي سازمان جوانان هلال احمر

وب سايت سفر سالم

نظرات

معاون امور جوانان جمعیت هلال‏ احمر استان قم از حضور 45 نفر از اعضاء تیم سحر در کارگاه آموزشی حمایت روانی کودکان در بلایا خبر داد.به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با حضور مدیر عامل و جمعی از اعضای تیم سحر کارگاه آموزشی حمایت روانی کودکان در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در آغاز این کارگاه دکتر گل‏فشان مدیر عامل جمعیت هلال‏ احمر استان قم ضمن خیرمقدم حضور پرشور جوانان در مانورها و عملیات امدادی از جمله زلزله اخیر منطقه جعفریه قم را مورد تقدیر قرار داده و اظهار کرد: راه ‏اندازی تیم‏ های سحر و برگزاری این کارگاه‏ ها، جزو کارهای بسیار سودمند سازمان جوانان است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این کارگاه بیان کرد: یکی از خروجی های دوره های آموزشی در این سطح می تواند، توجه جدی به مدیریت کار آمد بحران و خدمت‌رسانی بهتر و مؤثرتر به آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در کمترین فرصت ممکن باشد.

محمد مصباحی در مورد برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: با توجه به بروز حوادث، بلایا و سوانح در کشور و قرار داشتن ایران در مجموعه ده کشور حادثه‌خیز جهان و ضرورت آمادگی استان‏ ها جهت اعزام تیم‏های سحر (مداخلات اجتماعی، روانی و فرهنگی) به منطقه آسیب‏ دیده این کارگاه همچون سراسر کشور در قم برگزار شد.

وی هدف از برگزاری کارگاه آموزشی حمایت روانی کودکان در بلایا را تربیت تیم متخصص در خصوص کاهش اثرات ناشی از حوادث طبیعی از طریق مداخلات اجتماعی، روانی و فرهنگی ویژه کودکان عنوان کرد و افزود: در این کارگاه، خانبازی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان به همره اساتید مدعو، به تدریس مباحث مرتبط با مسایل مختلف روانشناختی کودکان در بلایا پرداختند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد؛ در همین راستا با استفاده از پتانسیل حضور  فارغ‏ التحصیلان و دانشجویان رشته ‏های روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، مددکاری اجتماعی و همچنین اعضاء فعال مرکز امور جوانان این کارگاه را با حضور 45 نفر از اعضای تیم سحر برگزار کردیم.

مصباحی با اشاره به اهمیت توانمند سازی جوانان با هدف حضور در عملیات های امداد رسانی تصریح کرد: برگزاری چنین کارگاه ‏هایی جهت ارتقا دانش امدادی جوانان جزء وظایف نهادها و ارگان‏های مرتبط از جمله جمعیت هلال‏ احمر، بهزیستی، نظام روانشناسی  و... می‏ باشد، تا در صورت بروز حوادث غیر مترقبه زمینه ی امداد رسانی هم از لحاظ جسمانی و هم روحی برای افراد آسیب‏ دیده فراهم شود.

  • دبیر کانون

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی