کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم

برگزيده ها

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

مشاهده

کارگاه ایمنی در برابر زلزله

مشاهده

ایستگاه صلواتی برنامه بانوی آسمانی

مشاهده

بازدید از مرکز توانبخشی بقیه الله

مشاهده

اتوبوس سلامت در دانشگاه

مشاهده

انتخابات شورای مرکزی کانون هلال احمر دانشگاه قم

مشاهده

جلسه آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر

مشاهده

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

دوره فن ورزی داروخانه

حضور اعضای کانون دانشگاه قم در طرح رویش سبز هلال مهربانی...

ماهنامه ماه نو

نشریه ماه نو شماره 59

مشاهده
معرفي کتاب

کتاب اول کانون های دانشجویی

مشاهده
آخرين نظرات
مرورگر پيشنهادي

سامانه جامع عضويت سازمان جوانان هلال احمر

شبکه اجتماعي ماه نو

جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران

سازمان جوانان جمعيت هلال احمر

معاونت جوانان استان قم

مرکز آموزش مجازي سازمان جوانان هلال احمر

وب سايت سفر سالم

نظرات

رئیس جمعیت

جوانی؛ فصل بهار و موسم شکوفایی طبیعت عمر است/ جوانان جمعیت هلال احمر، یکی از پایه‌ها و ستون های مستحکم این خانواده بزرگ هستند.

دکتر ضیائی در پیامی با تبریک روز جوان به همه جوانان سرزمین پهناور ایران اسلامی به‌ویژه جوانان جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: امیدوارم با تکیه بر توان این قشر تاثیرگذار بتوانیم بهتر از همیشه در جهت تسکین آلام بشری و ترویج صلح و نوع‌دوستی گام برداریم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر؛ متن پیام دکتر سید امیرمحسن ضیائی به مناسبت روز جوان بدین شرح است: «جوانی، فصل بهار و موسم شکوفایی طبیعت عمر است. واژه جوان، یادآور حیاتی پر از نشاط و تلاشی خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف زندگی همچون حیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

جوان مجموعه ای از استعدادهای شکوفا شده و سرشار از نیروهای ذخیره و آماده به کار است که عنوانش یادآور امیدها و آرزوهاست. جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، یکی از پایه‌ها و ستون های مستحکم این خانواده بزرگ هستند که بخش مهمی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آن را بر دوش گرفته‌اند.

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، با برنامه‌ریزی های کارشناسی‌ و طرح‌های متنوعی که سالانه برگزار می‌کند تلاش دارد از این نیروی عظیم و مستعد و تشنه خدمت، به بهترین شکل ممکن بهره برده و نه‌تنها در حوادث و بلایای مختلف طبیعی بلکه در فعالیت‌های اجتماعی، در مدارس و دانشگاه‌ها، جوانان را در خط مقدم فعالیت‌های خود نگه دارد. جوانانی که بی‌شک آینده جامعه چشم‌به‌راه حضور و فعالیت آن‌هاست و همانگونه که رئیس جمهور محترم تاکید کردند وقتی جوان‌ها به صحنه کمک و یاری بیایند، خشونت و افراطی‌گری در جامعه کم خواهد شد و در راستای تاکید دکتر روحانی تلاش خواهیم کرد تا «با برنامه‌ریزی به موقع، ملت ایران آمار خرسندکننده‌ای از افزایش جوانان داوطلب از مسئولان جمعیت هلال احمر کشور بشنود.»

ولادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام که با دلاوری‌های خود در واقعه کربلا، آبرو و الگوی هر جوان ایرانی است را به همه جوانان سرزمین پهناور ایران اسلامی به‌ویژه جوانان عزیز جمعیت هلال احمر تبریک گفته و امیدوارم با تکیه بر توان این قشر تاثیرگذار بتوانیم بهتر از همیشه در جهت تسکین آلام بشری و ترویج صلح و نوع‌دوستی گام برداریم.»

  • دبیر کانون

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی