کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم

برگزيده ها

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

مشاهده

کارگاه ایمنی در برابر زلزله

مشاهده

ایستگاه صلواتی برنامه بانوی آسمانی

مشاهده

بازدید از مرکز توانبخشی بقیه الله

مشاهده

اتوبوس سلامت در دانشگاه

مشاهده

انتخابات شورای مرکزی کانون هلال احمر دانشگاه قم

مشاهده

جلسه آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر

مشاهده

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

دوره فن ورزی داروخانه

حضور اعضای کانون دانشگاه قم در طرح رویش سبز هلال مهربانی...

ماهنامه ماه نو

نشریه ماه نو شماره 59

مشاهده
معرفي کتاب

کتاب اول کانون های دانشجویی

مشاهده
آخرين نظرات
مرورگر پيشنهادي

سامانه جامع عضويت سازمان جوانان هلال احمر

شبکه اجتماعي ماه نو

جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران

سازمان جوانان جمعيت هلال احمر

معاونت جوانان استان قم

مرکز آموزش مجازي سازمان جوانان هلال احمر

وب سايت سفر سالم

نظرات

بهره مندی ۷۱۰ هزار مسافر از خدمات سازمان جوانان هلال احمر در جاده ها/ مشارکت ۱۲ هزار عضو جوان هلال احمر در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

چهارمین روز از برگزاری طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در حالی پشت سر گذاشته شد که شرایط جوی نابسامان در استان ها ایجاد شد. با این حال معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر از بهره مندی 710 هزار و 169 مسافر از خدمات ارائه شده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر؛ امیر لـله گانی با اشاره به خدماتی که در چهار روز گذشته در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به مسافران نوروزی ارائه شده است، بیان کرد: در چهارمین روز طرح ۵۹ هزار و ۶۸۴ تن از خدمات ایستگاه های سلامت بهره مند شده اند.

وی همچنین در خصوص آمار مراجعه به فضاهای دوستدار کودک افزود: همچنین ۳۴ هزار و ۶۳۴ تن به فضاهای دوستدار کودک مراجعه کرده اند و از خدمات مختلف این ایستگاه ها بهره مند شده اند.

به گفته لـله گانی در چهار روز گذشته ۳۳ هزار و ۵۶۴ تن در خیمه های نماز سازمان جوانان هلال احمر به اقامه نماز پرداخته اند.

همچنین با توجه به گزارش های ارائه شده از سوی معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر ۷۶۴ هزار و ۵۳۰ قلم کالا شامل نقشه، بروشور، محصولات فرهنگی و… به مسافران نوروزی ارائه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع تا کنون ۱۲ هزار و ۳۱ جوان عضو جمعیت هلال احمر در طرح ایمنی و سلامت نوروزی مشارکت داشته است که از این میان ۸ هزار و ۲۰ تن پسر و ۴ هزار و ۱۱ تن دختر هستند.

یادآور می شود در نوروز امسال آمارگیری از مجموعه خدمات سازمان جوانان هلال در پست های نوروزی به صورت آنلاین و از طریق سایت سفر سالم به صورت روزانه انجام می شود.

  • دبیر کانون

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی