کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم

برگزيده ها

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

مشاهده

کارگاه ایمنی در برابر زلزله

مشاهده

ایستگاه صلواتی برنامه بانوی آسمانی

مشاهده

بازدید از مرکز توانبخشی بقیه الله

مشاهده

اتوبوس سلامت در دانشگاه

مشاهده

انتخابات شورای مرکزی کانون هلال احمر دانشگاه قم

مشاهده

جلسه آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر

مشاهده

مشخص کردن محل های ایمن و غیر ایمن

دوره فن ورزی داروخانه

حضور اعضای کانون دانشگاه قم در طرح رویش سبز هلال مهربانی...

ماهنامه ماه نو

نشریه ماه نو شماره 59

مشاهده
معرفي کتاب

کتاب اول کانون های دانشجویی

مشاهده
آخرين نظرات
مرورگر پيشنهادي

سامانه جامع عضويت سازمان جوانان هلال احمر

شبکه اجتماعي ماه نو

جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران

سازمان جوانان جمعيت هلال احمر

معاونت جوانان استان قم

مرکز آموزش مجازي سازمان جوانان هلال احمر

وب سايت سفر سالم

نظرات


 

جمعیت هلال احمر استان قم برای اولین بار در کشور همایش سین هشتم(سلامت و ایمنی) با موضوع افتتاحیه چهاردهمین مرحله طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی 1393 برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در این همایش که با حضوردکتر اسماعیلی معاون امور زائرین استاندار،اوروجی مدیرکل بحران استان ، مدیرعامل جمعیت هلال  احمر استان و جمعی از مسئولان استانی و نماینده سازمان ملی جوانان، مسئولان کانون های طلاب و هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد؛

در این همایش که شامل مجموعه کارگاه های آموزشی نیز بود ؛ اعضا با جدیدترین شیوه های آموزشی جهت ارائه خدمات بهتر آشنا شدند. در این دوره که شامل بخش های مختلف مورد نیاز و نکات مهم شهر شناسی ویژه راهنمایان جوان اکیپ ها بود، آموزش ها به صورت کلیپ های تصویری فن بیان؛ ایمنی و سلامتو برخورد مناسب با زائرین ومسافرین در اختیار اعضا قرار گرفت .

امسال با حضور کارشناسان میراث فرهنگی و شهرشناسی ضمن آشنایی اعضا با آخرین تغییرات شهری، موارد انتظامی از قبیل آسیب های اجتماعی وجرائم و نحوه برخورد با مسافرین؛ توسط جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم آموزش داده شددر این مراسم که بیش از 270 نفر از اعضای تمام کانون های استان قم حضور داشتند، در یک حرکت خودجوش توسط مجری برنامه که سابقه حضور فعالانه در اجرای طرح ملی را، در سالهای پیش داشت؛ با پخش کلیپی از زیارت امام رضا علیه السلام از اعضا خواسته شد به صورت داوطلبانه در امر خیر، پیش قدم شوند و به دلخواه بخشی ازحق الزحمه مشخص شده حضور در چادرهای خدمت رسانی را برای اعزام دوستان خود که تا کنون موفق به زیارت حضرت در مشهد مقدس نشده اند هدیه کنندکه این اقدام با استقبال اعضا روبرو شد.

در این مراسم دکتر محمد گل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن خیرمقدم و سخنرانی از برپایی 28 اکیپ ثابت و سیار راهنمایی مسافرین نوروزی و 6 خیمه نماز خبر داد و افزود: این طرح از 26 اسفندماه تا 15 فروردین ادامه می یابد و روزانه 100 نفر از جوانان حضور خواهند داشت.

گلفشان برنامه هایاز قبیل  برپایی ایستگاه سلامت(تست قندخون و فشارخون)،پروژه سحاب ، برپایی خیمه های نماز، پاسخگویی به مسائل شرعی،برپایی فضای مادر و کودک ، ایستگاه صلواتی و پخش بروشور های اطلاع رسانی در خصوص ایمنی و سلامت مسافرین و ایجاد سایت سفر و برگزاری جشنواره فیلم وعکس از فعالیت های نوروزی را از جمله برنامه های قابل اجرا در این ایام  عنوان کرد. سپس از برگزاری مسابقه شهر شناسی و اجرای سرود توسط گروه سرود مهرورزان معاونت امور جوانان استان قم و اجرای تک خوانی توسط برترین تک خوان دانش اموزی کشور، کلیپ فعالیت های اعضا در سال گذشته پخش شد و از اعضای برتر سال گذشته با اهدای هدایایی تقدیر گردید.

شایان ذکر است در پایان این مراسم اعضای مشارکت کننده برای مدد گرفتن از بانوی کرامت جهت ارائه خدمات بهتر به مردم در سال جدید ضمن شرکت در نماز جماعت حرم مطهر؛ به مقام حضرت فاطمه معصومه (س) ادای احترام کردند و نهایتا از میان اعضای حاضر در این مراسم به همت معاونت امور جوانان استان قم دو نفر به قید قرعه زائر حرم انیس النفوس علیه السلام  مشهد الرضا شدند...

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید...





نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی